Splošni pogoji in pravila

 

I. Uvod

Splošna pravila in pogoji določajo pravice in omejitve uporabnikov kot tudi odnos med kupci, uporabniki in ponudnikom oz. PE mrežo. SelectBox, SXP1 in SuperCard kot tudi spletna stran www.selectbox.si in www.sxp1.eu so blagovne znamke pod katerima deluje Premium in Explorer mreža (ali krajše PE mreža), ki je v lasti in s katero upravlja Kitio Internacional d.o.o., s sedežem družbe na naslovu Dunajska 5, 1000 Ljubljana, davčna št. 75209578, matična št.: 8527504000, datum vpisa v sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani: 9.10.2019. PE mreža združuje objekte oz. ponudnike blaga in storitev, ki so predstavljeni na spletni strani ter v drugih javnih medijih.

Z obiskom spletnih strani in nakupom kot tudi uporabo produktov pod imenom SelectBox, SXP1 in SuperCard kupci in uporabniki soglašajo in sprejemajo te Splošne pogoje in pravila. Uporabo produktov, obisk in uporaba storitev in/ali opreme partnerjev lahko določajo tudi splošni pogoji in pravila posameznih partnerjev. Odgovornost kupca in uporabnika je, da se predhodno z njimi seznani in se jih v celoti brez izjem pridržuje. V primeru, da kupec ni uporabnik produkta, je pozvan, da uporabnika seznani z vsebino teh splošnih pogojev in pravil.

 

II. Pojmovnik

Ponudnik je v primeru prodaje preko spletne strani www.selectbox.si ali prodajnih mest svojih poslovnih partnerjev (trgovine ali spletna mesta) za produkte blagovne znamke 2025 © SelectBox ™ in 2025 © SXP1 ™ družba Kitio internacional d.o.o., za produkte blagovne znamke 2025 © SuperCard ™ pa družba Lorems d.o.o..

SelectBox je posamezen izdelek oziroma darilni paket iz programa, ki je sestavljen iz škatlice in vsebuje darilni bon in tiskani katalog z različnim blagom ali storitvami, med katerimi lahko izbira kupec za unovčitev darilnega bona. Kupec z nakupom pridobi pravico za uporabo točno določenih storitev in produktov za katere boni veljajo pri izbranih partnerjih kot je razvidno iz tiskanega in spletnega kataloga.

SXP1 je posamezno doživetje iz programa, ki je sestavljeno iz škatlice in vsebuje darilni bon. Kupec z nakupom pridobi pravico za uporabo točno določenih storitev in produktov za katere boni veljajo pri izbranih partnerjih.

SuperCard je program darilnih in vrednostnih kartic različnih domačih in tujih ponudnikov blaga in storitev. Vse kartice v programu so izdane v tujem imenu in za njih in njihovo unovčitev odgovarjajo izključno partnerji sami. SuperCard je le združeno okolje v katerem se kartice ponujajo in za katerim stoji podpora elektronske zaščite sistema S-pay.

Partner je poslovni partner ponudnika, ki ponuja določeno blago ali izvaja določene storitve, kot izhaja iz opisa v tiskanem oziroma iz spletnem katalogu.

Trgovec – je poslovni partner ponudnika, ki prodaja produkte bodisi v svojih trgovinah ali na spletnih straneh.

Darilni bon ali kartica je plačilno sredstvo za blago ali storitev, ki jo kupec izbere glede na možnosti posameznega partnerja in obstaja kot zapis v digitalni obliki na plastični kartici. Veljavni so le originalni izvodi, ki so opremljeni z ustreznimi veljavnimi kodami za rezervacijo in aktivacijo.

Uporabnik je oseba, ki storitev ali blago dejansko koristi, uporablja. Uporabnik se obvezuje pred uporabo storitev oziroma blaga aktivirati kartico na spletni strani produkta.

Kupec je pravna ali fizična oseba, ki je produkt kupila ali prejela.

 

III. Osebni podatki in avtorske pravice

1.Uporaba blaga in storitev PE mreže katerih del so tudi blagovne znamke SelectBox, SXP1, SuperCard in SelectClub je zagotovljena od 1.9.2015 dalje le registriranim uporabnikom. Registracija omogoča večjo varnost sistema, preklic in zamenjavo vaše kartice v primeru kraje ali izgube. Z registracijo in strinjanjem glede uporabe podatkov uporabnik dovoli Kitio Internacional d.o.o. ter partnerjem neposredno trženje in obdelavo osebnih podatkov. Ponudnik in partner se obvezujeta, da bosta delovala skrbno in v skladu z zakonodajo o varovanju osebnih podatkov. Osebni podatki uporabnikov se obvezno zbirajo za namen vodenja lastne evidence uporabnikov, email ter SMS/MMS obveščanja za namen neposrednega trženja, telefonskega anketiranja ter ponujanja blaga in storitev z uporabo poštnih storitev. V tem okviru se zbirajo naslednji podatki: osebno ime, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, mobilna telefonska številka, naslov elektronske pošte in datum rojstva. Podatki ne bodo posredovani kateri koli tretji osebi, razen v primeru akcij ali nagradnih iger tretjih oseb, kjer je lahko določeno drugače (VIII.a. Promocijske akcije in nagradne igre, 3. točka).

2.Ponudnik sme osebne podatke vpogledati in uporabiti tudi v primeru suma kaznivih dejanj ali suma kršenja teh splošnih pogojev.

3.Pri vseh aktualnih nagradnih igrah, katerih organizator je družba Kitio Internacional d.o.o., se davčna številka kot zelo občutljiv osebni podatek, zahteva naknadno samo od nagrajencev in še to samo v primeru, ko tako nalaga zakonodaja. Sodelujoči v nagradni igri ima možnost odkloniti posredovanje svojih podatkov in kljub temu sodeluje v nagradnem žrebu. Potrebne podatke za prejem nagrade mora obvezno posredovati nagrajenec, med drugim tudi davčno številko če je potrebna. Nagrajenec, ki odkloni posredovanje podatkov izgubi pravico do nagrade.

4.Uporabnik ima pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanj nanašajo in sicer prek pisne zahteve na naslov: Kitio Internacional d.o.o., Dunajska 5, Ljubljana. Uporabnik lahko podrobnejše informacije dobi na ponudnikovem centru za pomoč uporabnikom na št.: 031 200 000, vsak delavnik med 8h in 16h.

5.Uporabnik lahko kadarkoli pisno na naslov: Kitio Internacional d.o.o., Dunajska 5, Ljubljana ali na drug dogovorjen način zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja. Ponudnik je dolžan v 15 (petnajstih) dneh ustrezno preprečiti uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih 5 (petih) dneh pisno ali na drug dogovorjen način (npr. prek e-maila) obvestiti uporabnika, ki je to zahteval. Uporabnik, ki ne želi prejemati posebnih ponudb, se lahko pisno na naslov, naveden v tej točki, odjavi od vseh oblik obveščanja (domači naslov, e-mail, GSM).

6.Vsaka objava komentarja, slike ali videa na forumih ali družbenem omrežju povezana s ponudnikom ali partnerjem se smatra kot javna objava, s čimer se pravica do uporabe avtorskega materiala avtomatično prenese v kateri koli obliki ali za katerikoli namen na Kitio Internacional d.o.o.

 

IV: Definicija storitev, produktov in odgovornosti

1.Uporabnik je skrbno izbral partnerje, ki se s svojimi storitvami in izdelki predstavljajo v produktih. Ponudnik ne odgovarja za napako enega od partnerjev, v primeru popolne ali delne neizpolnjene storitve ali za spremembo storitve s strani partnerja. V takšnem primeru je vsa odgovornost na strani partnerja. Uporabnik lahko izbere drugega partnerja med ponujenimi. V takem primeru uporabnik ni upravičen do nikakršnega povračila stroškov. Za zagotavljanje najvišje ravni kakovosti storitev, predložene kupcem, lahko ponudnik odpove sodelovanje z enim ali več partnerji. V primeru, da partner, naveden v katalogu, ne sodeluje več z ponudnikom, bo slednji po svojih najboljših močeh ponudil uporabniku storitev, ki je enakovredna prvotno izbrani.

2.Spletni katalogi so redno ažurirani skladno s spremembami ponudbe. Tiskani katalogi so ažurirani skladno z možnostmi ponudnika. Uporabnik je dolžan vsako ponudbo predhodno preveriti ob rezervaciji pri partnerju in jasno navesti vse potrebne podatke, ki jih partner zahteva za pridobitev določenega blaga ali izvedbo dogovorjenih storitev oziroma aktivnosti. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za posredovanje nepopolnih ali nepravilnih podatkov s strani uporabnika oziroma kupca. Uporabnik oziroma kupec odgovarjata za pravilnost ter resničnost posredovanih podatkov.

3.Produkti so izdani v omejeni količini. Ponudnik se zavezuje izpolniti vsako naročilo produkta s strani kupca v okviru razpoložljivih zalog in glede na roke uporabe. Za nerazpoložljivost katerega koli produkta ponudnik ne odgovarja. Kupec se odreka slehernemu zahtevku zaradi nerazpoložljivosti. Če naročila ni mogoče izpolniti zaradi prekinitve zaloge ali nerazpoložljivosti, lahko kupec prekliče svoje naročilo in povrne se mu vplačani znesek v 30 dneh od nakazila. Če kateregakoli produkta ni na zalogi, v spletni trgovini to jasno navedemo in nakup tudi onemogočimo.

4.Uporabnik in kupec soglašata in razumeta, da sta za ravnanje z darilnimi boni v celoti odgovorna sama. Izguba, poškodba ali kraja darilnih bonov je v celoti odgovornost uporabnika ali kupca. Ponudnik ni odgovoren za morebitne zlorabe darilnih bonov in ni dolžan preverjati identitete kupca.

5.Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi jo povzročile naravne ali druge nesreče ali druge okoliščine ali jo povzročijo tretje osebe na kakršen koli način ali obliki.

 

V. Uporaba bonov in rezervacija storitev

1.Pogoj za uporabo storitev je, da ima uporabnik veljaven bon ter sprejme ta splošna pravila in pogoje uporabe ponudnika in partnerja.

2.Uporabniki SelectBox, SXP1 programa so dolžni pred uporabo bonov in storitve preveriti ključne informacije in opraviti obvezno rezervacijo storitve pri partnerju v roku, ki je določen s vsakim partnerjem posebej in je naveden v tiskanem in spletnem katalogu ali na spletu. Rezervacija je opravljena po potrditvi rezervacijske kode s strani partnerja, točna navodila in postopek rezervacije pa je naveden v tiskanem katalogu kot v teh splošnih pogojih. Posebej je potrebno biti pozoren na največje možno število oseb, omejitve glede na čas ali dobo, potrebno opremo, vremenske razmere ali druge podrobnosti.

3.Za rezervacijo je potrebno prvo izbrati željen objekt ter ga kontaktirati za možne proste termine z navedbo, da ste prejemnik darilnega bona SelectBox. Ko uskladite prost termin partnerju sporočite 12-mestno kodo s hrbtne strani darilne kartice, počakajte, da vam le ta sporoči, da je koda sprejeta in rezervacija uspešno opravljena.

4.Vse rezervacije so odvisne od števila razpoložljivih kapacitet. Partnerski objekti lahko imajo na voljo določeno število kapacitet posebej za uporabnike darilnih paketov SelectBox in SXP1. Posledično je mogoče, da so na določen termin za goste SelectBox ali SXP1 programa kapacitete zasedene, medtem ko so za druge uporabnike še proste. Možnosti rezervacij v objektih se nenehno spreminjajo. Posledično je objekt lahko polno zaseden v času rezervacijske poizvedbe, medtem ko so nekaj dni pozneje zaradi odpovedi rezervacij kapacitete spet na voljo. Skladno s tem Kitio Internacional d.o.o. ne jamči za rezervacije za točno določen datum ali določen objekt.

5.Ob predložitvi pri partnerju veljavnega darilnega bona in v celoti izpolnjenega registracijskega obrazca uporabnik pridobi pravico za uporabo darilnega bona za koriščenje storitev oz. pridobitev blaga, ki ga je možno pridobiti na podlagi posameznega darilnega bona .

6.Popusti navedeni v tiskanem ali spletnem katalogu pod oznako SelectClub se, če ni navedeno drugače, nanašajo izključno pod pogojem predložitve članske ali plačilne kartice, ki jo podpira SelectClub. Uporabnik lahko zaprosi za izdajo začasne ali trajne kartice na naslovu in kontaktih ponudnika oziroma na spletni strani www.selectclub.si. Popusti z drugimi partnerjevimi akcijami in popusti se medsebojno izključujejo in se ne seštevajo.

7.Darilni bon je mogoče koristiti le enkrat, če ni navedeno drugače. Partner prevzame darilni bon ob prvem obisku uporabnika in če je potrebno, izda potrdilo o prevzemu in račun za opravljeno storitev.

8.Darilni boni SelectBox so razdeljeni v različne cenovne razrede od B-M kjer B označuje najnižji razred, nadaljnje črke v abecednem redu pa višje razrede. Vsak darilni bon se lahko zamenja za katerikoli bon v višjem cenovnem razredu ob doplačilu, pri čemer je potrebno poslati dopis skupaj s kartico na naslov: Kitio Internacional d.o.o., Dunajska 5, 1000 Ljubljana. Ob zamenjavi za nižji cenovni razred se vrednost razlike v ceni ne vrača. Menjava bo izvedena v največ v treh delovnih dneh. Bon je veljaven do datuma odtisnjenega na njem. Možnost brezplačne zamenjave ne vključuje stroškov poštnine. Kopije bonov so neveljavne.

9.Koda za rezervacijo je koda, ki se nahaja na darilnem bonu v obliki kartice in se uporablja ob prvem kontaktu z izbranim partnerjem. Koda za aktiviranje storitve je koda namenjena partnerju za potrjevanje izvedene storitve ali uporabe produkta. Uničena ali nečitljiva aktivacijska koda je lahko razlog za zavrnitev bona.

10.Darilni boni niso zamenljivi za denar, prav tako ni dovoljeno sprejemati kakršno koli drugo plačilo v zameno za darilne bone.

11.Darilni bon SelectBox je mogoče koristiti samo za blago ali storitev, ki je navedena v tiskanem katalogu ob posameznem produktu ali v spletnem katalogu. Če uporabnik koristi katero koli drugo storitev, ki ni predvidena med opcijami navedenimi ob produktu, jo ta plača po rednem ceniku partnerja.

12.Darilni paketi in vrednostne kartice iz programov SelectBox, SXP1 in SelectCard/SuperCard imajo rok veljavnosti, ki je označen na produktu. Produkti blagovne znamke 2025 © SuperCard so veljavni 90 dni od dneva nakupa s samodejnim podaljšanjem do 3 let od dneva nakupa brez možnosti dodatnega podaljšanja. Produkti blagovne znamke 2025 © Selectbox so veljavni 90 dni od dneva nakupa s samodejnim podaljšanjem do 3 let od dneva nakupa. Produkti blagovne znamke 2025 © SXP1 (Enkratna doživetja) imajo rok veljavnosti 2 leti od dneva nakupa brez možnosti podaljšanja. Darilne pakete SelectBox, ki jim je potekel rok 3 let, je možno podaljšati proti plačilu 10 EUR. Za podaljšanje je potrebno na e-mail naslov [email protected] posredovati podatke darilne kartice s pripisom »za podaljšanje«. Po prejemu podatkov vam pošljemo predračun za podaljšanje paketa. Po prejemu plačila se vam paket avtomatično podaljša za obdobje 90 dneh, z možnostjo brezplačnega podaljšanja do največ 2 leti. V primeru podaljšanja SelectBox paketa s staro ceno se zaračuna še razlika v ceni med starimi in novim paketom. Zamenjava darilnega paketa se izvrši na način, da uporabnik pošlje paket (kartico) na naslov ponudnika, ki je objavljen na spletni strani in v teh splošnih pravilih. V dopisu, priloženem kartici se zapiše katero zamenjavo želi narediti. Po dostavni službi se uporabniku pošlje nova kartica, ob prevzemu pa doplača razlika v ceni med staro in novo kartico (darilnim paketom). Menjave se lahko delajo le znotraj enakega programa. Razlike za zamenjavo za izbrani cenejši paket ne vračamo. Zamenjava se lahko opravi v roku sedmih dni od prejema pošiljke in je možna le, če je artikel na zalogi. Boni ne smejo biti poškodovani, izkoriščeni ali neveljavni.

13.Kopiranje, reproduciranje ali poneverjanje je strogo prepovedano, predstavlja kaznivo dejanje in se kaznuje v skladu z veljavnimi zakoni Republike Slovenije. Vsa navedena dejanja oziroma kršitve bo ponudnik prijavil pristojnim državnim organom, posledice v celoti prevzema storilec.

 

VI. Nakup na www.selectbox.si in www.supercard.si

1.Naročilo bonov in kartic

Kupec najprej izbere želeni produkt, kjer se nahajajo vsi podatki o storitvi in produktu kot tudi morebitne omejitve partnerja. S klikom za nakup preide na stran za potrjevanja naročila.

2.Potrdilo naročila in plačilo

Kupec naročilo potrdi s klikom na gumb »Oddaj naročilo«. Nakup je nepreklicno zaključen in gre v nadaljnjo obdelavo trgovca ali/in ponudnika. Za potrdilo naročila ali v primeru takšne potrebe iz katerega koli razloga, lahko trgovec kupca osebno kontaktira. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena s trenutkom oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na e-mailu [email protected]. Kupoprodajna pogodba se sklepa izključno v slovenskem jeziku.

3.Cene so veljavne v trenutku naročila s strani potrošnika in samo ob plačilu pod pogoji, opisanimi v nadaljevanju ali na prodajnem mestu. Ponudnik in trgovec si pridržujeta pravico do spremembe cene v času, ko je trgovina zaprta. Cena vedno vključuje tudi DDV v kolikor ni specificirano drugače.

4.Cene na spletni strani so fiksne in se ne spreminjajo v času dostopa obiskovalcev. Cene so predstavljene kot redne cene, ki veljajo za nakup preko spletnega mesta, neodvisno od izbranega načina plačila.

 

VII. Načini plačila

1.Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

1.1.Plačilo po povzetju – 2 eur dodatnih manipulacijskih stroškov

1.2.Z nakazilom na račun (preko spletne banke ali s predračunom)

1.3.S plačilno oziroma kreditno kartico

1.4.Plačilo preko PayPal

2.Nekatere plačilne metode lahko vključujejo dodatne stroške plačilnega prometa, na kar pa ponudnik ne more vplivati. Tako na primer pri plačilu preko predračuna oz. spletne banke lahko banka dodatno zaračuna strošek plačila UPN naloga, pri plačilu po povzetju pa lahko kupcu Pošta Slovenije zaračuna stroške odkupnega poslovanja po vsakokrat veljavnem ceniku Pošte Slovenije d.d. (več na spletnih straneh Pošte Slovenije, razdelek “Cenik ostalih storitev”).

3.V primeru nakupa preko spletne trgovine ponudnika, ponudnik kupcu izda račun za nakup produkta na trajnem mediju. Kupec prejme račun po pošti skupaj s produktom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od dneva prejema. Kasneje podani ugovori glede pravilnosti izdanih računov ne bodo upoštevani. Kupoprodajna pogodba ali naročilo je shranjeno v elektronski obliki na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na zahtevo.

 

VIII. Cene

Produkti so dobavljeni po ceni, ki veljajo po cenikih in tarifah ob potrditvi naročila. Cene so izražene v evrih. Darilni bon, ki je plačilno sredstvo ni predmet DDV. Cene na spletni strani ponudnika so fiksne, v času nakupa ponudnik zagotavlja nespremenjene pogoje. Od sklenitve kupoprodajne pogodbe dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

VIII.a. Promocijske akcije in nagradne igre

1.Promocijske akcije in znižanja
Sodelovanje v promocijskih akcijah je možno v času trajanja akcije, ki je objavljen v medijih, v katerih se akcija komunicira. V kolikor v oglaševanih gradivih ni navedeno drugače, akcija poteka samo na naši spletni strani. Akcijske cene veljajo izključno za nakupe darilnih paketov SelectBox v času trajanja akcije. Akcije, kode, popusti in druge ugodnosti se ne seštevajo.

2.Promocijska koda je koda, ki prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo lahko kupec najde na naslovni strani oglasnega sporočila, v ponudnikovem e-obveščevalcu ali v drugih medijih. Promocijska koda je beseda ali številka ali kombinacija obojega, ki jo kupec kot prijavljen uporabnik vpiše v koraku spletnega nakupa. Po kliku na »Vnesi promocijsko kodo« se vrstico nižje odpre okence, v katerega kupec vpiše trenutno veljavno promocijsko kodo, nato sledi še klik na rumen gumb »uporabi«. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem.

3.Akcije in nagradne igre

a) POTEKLO PETROL akcija Popolno darilo za vso družino. Akcija traja v času objave v Petrol klub katalogu od 1.3.2022 do 31.3.2022. Ob nakupu izbranih darilnih paketov SelectBox v vrednosti nad 59,80€: Masaža in wellness LUX, Dobra miza ali Adrenalinska doživetja in registraciji na www.selectbox.si prejmete GRATIS darilno kartico SuperCard Family (15 €). Akcija velja za imetnike Petrol klub kartice na izbranih prodajnih mestih Petrol. Darilno kartico SuperCard Family (15€) brezplačno pošljemo na vaš naslov v treh delovnih dneh.

b) POTEKLO Akcija z darilno embalažo. Akcija traja od 1.12.2021 do 31.1.2022 oz. razprodaje zalog. Po vsakem nakupu darilnega paketa SelectBox na izbranih prodajnih mestih Mercator, Pošta, Big Bang ali na spletni strani www.selectbox.si, si lahko kupec v času akcije brezplačno izbere darilno embalažo. Za nakup vsakega darilnega paketa je na voljo po ena darilna embalaža. V kolikor darilne embalaže ni na prodajnem mestu pri izbranih trgovcih, jo lahko kupec brezplačno pridobi z registracijo na www.selectbox.si. Izbrano darilno embalažo brezplačno pošljemo po pošti v roku treh delovnih dni.

c) Nagradna igra »Sanjski vikend« traja od 7.12.2022 do preklica. Posameznik v nagradni igri sodeluje na način, da izpolni obrazec na https://www.selectbox.si/nagradna-igra-2022/ in sodeluje v žrebanju za mesečne in tedenske nagrade. Mesečno nagrado sestavljajo trije paketi SelectBox: Čarobni oddih (I), Miza za dva (C) in Masaža in wellness (C). Tedensko nagrado sestavlja 1 paket SelectBox cenovnega razreda B. Dobitnik tedenske nagrade ne more sodelovati v žrebu za mesečno nagrado v istem mesecu. Žreb tedenskih nagrajencev bo v sredo za pretekli teden, žreb mesečnih nagrajencev pa prvo sredo v mesecu za pretekli mesec. Nagrajenci bodo o prejemu nagrade obveščeni po elektronski pošti ali telefonu, ki ga bodo navedli ob prijavi.

d) Nagradna igra »Nepozabno kulinarično-navtično doživetje« traja od 21.06.2024 do 30.9.2024. Posameznik v nagradni igri sodeluje na način, da izpolni obrazec na https://www.selectbox.si/nagradna-igra-voznja-z-gliserjem/ in sodeluje v žrebanju za nagrado. Nagrado sestavlja vožnja z motornim čolnom Saxdor 320 GTC in obrok (hrana + pijača). Žreb nagrajencev bo v torek, 1.10.2024. Nagrajenci bodo o prejemu nagrade obveščeni po elektronski pošti ali telefonu, ki ga bodo navedli ob prijavi.

e) Nagradna igra »Vinska degustacija nad oblaki« traja od 24.09.2024 do 15.11.2024. Posameznik v nagradni igri sodeluje na način, da izpolni obrazec na https://www.selectbox.si/nagradna-igra-polet-z-balonom/ ali v objavi na Facebook strani https://www.facebook.com/selectclub.si/ ali Instagram profilu https://www.instagram.com/selectbox_slovenija/ in sodeluje v žrebanju za nagrado. Nagrado sestavlja polet z balonom in vinsko degustacijo. 18.11.2024 bomo izžrebali enega nagrajenca. Ta bo o prejemu nagrade obveščen po elektronski pošti ali telefonu, ki ga bo navedel ob prijavi.

f) Nagradna igra »Z ratrakom in penino v strmino« traja od 15.01.2025 do vključno 16.02.2025. Posameznik v nagradni igri sodeluje na način, da izpolni obrazec na https://www.selectbox.si/nagradna-igra-voznja-z-ratrakom/ ali v objavi na Facebook strani https://www.facebook.com/selectclub.si/ ali Instagram profilu https://www.instagram.com/selectbox_slovenija/ in sodeluje v žrebanju za nagrado. Nagrado sestavlja vožnja z ratrakom na Golteh in pogostitev s šampanjcem Moët & Chandon, narezkom in kaviarjem. 17.02.2025 bomo izžrebali dva nagrajenca. Posamezen nagrajenec bo o prejemu nagrade obveščen po elektronski pošti ali telefonu, ki ga bo navedel ob prijavi.

Nagrade so obdavčene po Zakonu o dohodnini. Nagrajenec je zavezanec za plačilo dohodnine v skladu z Zakonom o dohodnini (drugi prejemki, med katere spadajo tudi nagrade). Akontacijo dohodnine obračuna in odvede organizator nagradne igre. Nagrajenec je pri paketih, ki presegajo vrednost 42 EUR po zakonu o dohodnini pred prevzemom nagrade dolžan predložiti davčno številko in rojstne podatke. Akontacijo dohodnine plača nagrajenec. Nagrade niso zamenljive za drugo vrsto nagrade, izplačljive v gotovini ali prenosljive na tretje osebe.

Osebe, mlajše od 18 let, morajo za prevzem nagrade organizatorju nagradne igre predložiti pisno soglasje staršev ali zakonitega skrbnika hkrati s posredovanjem podatkov iz 3. odstavka tega člena, najkasneje pa do prevzema nagrade.

VIII.b. Pravica do preklica naročila

a) Kupec preko spletne strani ponudnika ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh od prejema blaga, brez navajanja razlogov za svojo odločitev, preko obrazca, ki se nahaja na tej spletni strani in elektronske pošte na naslov: [email protected]oz. na poštni naslov Kitio Internacional d.o.o., Dunajska 5, 1000 Ljubljana. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopne izjave. Tej pravici se kupec ne odpoveduje in ne more vnaprej odpovedati. Prejeto blago mora kupec vrniti v 14 dneh po tem, ko je obvestil ponudnika o odstopu od pogodbe. Za vrnitev prejetega blaga v roku mora potrošnik dati odstopno izjavo za odstop od pogodbe. Kupec je dolžan produkte vrniti v takem stanju, v kakršnem so bili tedaj, ko so mu bili izročeni in jih sestavlja darilni bon, vodnik ter embalaža, na naslov Kitio Internacional d.o.o., Dunajska 5, 1000 Ljubljana. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, originalno zapakiran v zaščitni foliji in nepoškodovan, neizkoriščen ali namenoma poškodovan.

b) Poštni stroški ali stroški prevoznika produkta, ki je vrnjen ponudniku, gredo v breme kupca ali uporabnika.

c) Vrnitev vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne kupcu prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

 

VIII.c. Jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti

Ponudnik dobavi potrošniku blago v skladu z oddanim naročilom potrošnika  ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti ponudnika v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Potrošnik mora v obvestilu o neskladnosti natančno opisati neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik ponudniku sporoči pisno na naslov Kitio Internacional d.o.o., Dunajska 5, Ljubljana. Potrošnik lahko obvestilo o neskladnosti odda tudi osebno, pri čemer mu mora ponudnik o tem izdati potrdilo.

Če ponudnik to zahteva, mu mora potrošnik omogočiti, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil ponudnika, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

  • zahteva od ponudnika brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Pravice iz 1. odstavka te točke potrošnik prenehajo v roku dveh let po tem, ko je potrošnik o neskladnosti obvestil ponudnika.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler ponudnik ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o svoji odločitvi.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode ter poštnih stroškov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka te točke.

Vzpostavitev skladnosti

Potrošnik lahko od ponudnika zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko ponudnika obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za zamenjavo, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje ponudnik obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če ponudnik nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

– je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali

– izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za ponudnika v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

Ponudnik lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če zamenjava ni mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo ponudniku. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, ponudnik zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.

Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • ponudnik ni zamenjal blaga ali ni izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom točke Vzpostavitev skladnosti;
  • neskladnost obstaja, čeprav je ponudnik poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
  • ponudnik je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ponudnik ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom te točke, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik ponudniku na stroške ponudnika vrne blago.

Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi ponudnik.

Obstoj neskladnosti

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnik o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, ponudnik potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Kadar potrošnik v skladu s zahteva sorazmerno znižanje kupnine, ponudnik vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

 

IX. Dobave

1.Dobave so opravljene samo v Sloveniji. Strošek poštnine znaša 4,5 eur in se kupcu obračuna pri naročilu.

2.Dostavo na naslov, ki ga označi kupec, opravi GLS ali vsak drug logistični partner, ki ga za to pooblasti ponudnik.

3.Ne glede na način dostave se tveganje na izdelkih prenese ob odpremi paketov iz prostorov ponudnika ali iz prostorov logistične družbe, ki jo pooblasti ponudnik.

4.Dobavni rok je največ 14 dni. Zamuda pri dobavi nima za posledico nobene odškodnine, niti preklica naročila v teku, niti povračila za naročilo, če se izkaže, da je zamuda nastala po krivdi kupca ali naslovnika pošiljke ali tretje osebe ter v primeru višje sile (predvsem v primeru popolnih ali delnih stavk, blokiranja prevoznih sredstev ali sredstev za oskrbovanje, vladnih ali zakonskih omejitev …).

 

X. Reklamacija in vračilo

1.Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

2.V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri GLS ali ponudniku na naslov: Kitio Internacional d.o.o., Dunajska 5, Ljubljana.

3.V primeru reklamacije se obrnite na ponudnika na naslov Kitio Internacional d.o.o., Dunajska 5, Ljubljana ali pokličite na 031 200 000. Skupaj s GLS bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.

4.100% GARANCIJA NA ZADOVOLJSTVO: Držimo se načela 100 % garancije na zadovoljstvo. V kolikor z nakupom niste zadovoljni in storitve še niste koristili, vam bo trgovec ob predloženem računu vrnil kupnino v 60 dneh od dneva nakupa. V primeru, da nimate računa, nas lahko kontaktirate direktno po elektronski pošti na [email protected] ali na telefon 031 200 000 in vam bomo prav tako vrnili kupnino. Na naveden kontakt nam lahko pošljete vse reklamacije glede kakovosti izvajanja storitev. Naše prijazno osebje vam bo v najkrajšem možnem času odgovorilo.

 

XI. Nakup na drugih prodajnih mestih

Produkti so na voljo na različnih prodajnih mestih (trgovine in spletna mesta trgovcev) pri trgovcih, ki so poslovni partnerji ponudnika. Proces nakupa in plačila, naročila in dostavo, vrnitev in vse druge sestavne dele kupoprodajne pogodbe ne ureja ponudnik, temveč trgovec, zato ponudnik ne more biti odgovoren za njih. Vsi takšni pogoji so odvisni izključno trgovca, pri katerem se nakup izvršuje.

 

XII. Odveza odgovornosti

1.Spletna trgovina www.selectbox.si deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani partnerjev. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost se lahko zgodi, da se podatki o partnerjih, ceni produktov ali dobavi spremenijo tako hitro, da ponudnik podatkov ne uspe popraviti in so podatki še vedno nespremenjeni. V takem primeru bo ponudnik kupcu omogočil nakup po ceni, ki je bila aktualna v trenutku nakupa.

2.Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko je naročilo potrjeno in je označeno z oznako “Naročilo potrjeno”.

3.Ob ponovni dobavljivosti produkta ponudnik ne jamči iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje.

4.Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

5.Ponudnik je oproščen določil o dostavi v razmerah, na katere ponudnik ne more vplivati, npr. v primeru stavke dostavne službe ali v primeru višje sile.

6.Ponudnik ne sprejema odgovornosti za napačno uporabo naročenih produktov.

7.Spletne strani, ki so direktno ali indirektno povezane s spletno stranjo ponudnika, niso pod nadzorom ponudnika in jih ta tudi ne ureja. Ponudnik zato ne nosi odgovornosti za informacije, ki se nahajajo na povezanih spletnih straneh. Povezave do spletnih strani tretjih strank so navedene samo iz praktičnih razlogov in ponudnik ne odgovarja za verodostojnost in zanesljivost informacij na teh straneh.

 

XIII. Končne določbe

1.Splošna pravila in pogoji stopijo v veljavo z dnem 30.9.2024 od objave dalje. Družba si pridržuje pravico kadarkoli brez predhodnega obvestila spremeniti pričujoče Splošne pogoje in pravila.

2.Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se lahko odda pisno naslov ponudnika ali preko e-poštnega naslova na [email protected].

3.Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški samega spora. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spor reši sporazumno. V primeru, da to ne bo mogoče, je za rešitev spora pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. V skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za
reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju
potrošniških sporov. Spletno platformo Evropske komisije za spletno reševanje sporov najdete na naslednji
povezavi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

4.Ti splošni pogoji pričnejo veljati od dne 30.9.2024 dalje in veljajo do preklica.

Kitio Internacional d.o.o.