Izbor več kot 3000 doživetij v naših darilnih paketih!
Darilni paketi SelectBox z darilnim bonom ponujajo edinstveno darilo, v katerem lahko obdarovanec iz kataloga doživetij izbere med številnimi možnostmi vseh vrst na območju Slovenije in Hrvaške. SelectBox ponuja skupno več kot 3000 različnih doživetij zbranih v 35 tematskih paketih s področij turizma in nočitev, spa in wellness storitev, športa in adrenalinskih doživetij, ter gurmanskih raziskovanj priznanih restavracij po izboru Restaurant Cluba. V program so vključeni partnerji iz vse Slovenije ter turistično zanimivih predelov Hrvaške, ki ponujajo enkratna in nepozabna doživetja. Ponudba se stalno spreminja in redno dodaja, zato uporabnike prosimo, da si trenutno aktualno ponudbo v posameznih kategorijah ogledajo na spletu. Ne pozabite, da pri nas lahko poljubno prehajate med posameznimi isto cenovnimi kategorijami (B, C, E, F, G, H, I, I+, J, M) brez doplačila ali menjave darilnih bonov.
V lično zapakiranih darilnih paketih je priložen obsežen katalog doživetij, ki vključuje doživetja različnih cenovnih razredov. Izbirate lahko med cenejšimi paketi že od 30 EUR dalje ter med luksuznimi nad 200 EUR, ki ponujajo resnično ekskluzivni izbor doživetij. Darilni paketi SelectBox so vsestransko darilo za vsakogar in vse priložnosti.
Mreža kvalitetnih ponudnikov je nastala s partnerstvom Select Cluba. Zagotavlja vam garancijo na visoko kvaliteto izvajanja storitev naših partnerjev, prav tako pa tudi brezskrbno in varno uživanje v izbranih doživetjih.
Kako do darilnih paketov SelectBox?
Darilne pakete SelectBox z darilnim bonom lahko kupite:
– na spletu: www.selectbox.si
– na izbranih prodajnih mestih po Sloveniji (Mercator, Spar, Tuš, DZS, Big Bang, MOL, Mladinska knjiga, Pošta, 1001 dar…)
Naročila sprejemamo tudi na: [email protected] in 031 200 000 med 9h in 16h med delavniki.
Kako deluje dostava po Sloveniji?
Strošek poštnine znaša 3,5 eur in se kupcu obračuna pri naročilu.
Zagotavljamo ekspresno pošiljanje po celotni Sloveniji ob delovnih dneh, saj boste do 12. ure naročen darilni paket prejeli že naslednji delovni dan. V času povečane obremenitve dostavne službe pa do 3 delovne dni. Naročila, ki bodo oddana po 12.30 uri, bodo obravnavana in oddana s pošto naslednji delovni dan. V času povečane obremenitve dostavne službe pa do 4 delovne dni. V primeru da artikla ni na zalogi nas kontaktirajte. Dostavo opravlja GLS.
Kako deluje dostava v druge države?
Za dostavo v druge države prosimo kontaktirajte naš center za pomoč uporabnikom na email [email protected] ali na telefon 031-200-000.
Zakaj je potrebna registracija v program SelectBox?
Z registracijo lahko kadarkoli zahtevate nov darilni bon, v kolikor ste ga izgubili ali je bil ukraden. S tem se zaščitite pred zlorabo ali izgubo kartice.
Kakšen je postopek rezervacije doživetja iz programa SelectBox?
Izberite ponudbo iz vodnika ali spletnega portala glede na oznako kategorije (B-M) na vaši kartici ali bonu. Pokličite ponudnika storitve na navedeno telefonsko številko ali drug kontakt in preverite proste termine. Ko ste se odločili za doživetje in prosti termin, sporočite ponudniku 12-mestno rezervacijsko kodo z darilnega bona, rezervirajte in počakajte na potrditev.
Ponujamo vam tudi možnost, da rezervacijo opravite preko nas. Ko se odločite za določeno doživetje, nam to lahko sporočite na elektronski naslov [email protected] ali telefonsko številko +386 31 200 000 in mi bomo za vas uredili vse potrebno, da bo izbrano doživetje iz programa SelectBox res nepozabno.
Kje najdem zadnje podatke o ponudnikih storitev?
Podatke o ponudnikih storitev lahko najdete na naši spletni strani, kjer so navedeni vsi trenutni ponudniki s katerimi sodelujemo. V kolikor na spletu ne najdete določenega partnerja pomeni, da ga ni več v naši ponudbi.
Zamenjava SuperCard kartic?
Novi sistem omogoča enostavno zamenjavo katerekoli kupljene kartice za drugo kartico enake vrednosti ali višje vrednosti z doplačilom.
Pogoj je da je kartica aktivirana in veljavna in kupljena pri pooblaščenem trgovcu SuperCard programa. Prav tako je tudi zamenjava možna le v sklopu ponudbe SuperCard programa, ki je objavljen na spletni strani.
Ali obstaja možnost menjave paketa za drugo kategorijo?
Darilni boni in kartice so različnih denarnih vrednosti in so označeni s črkami od B do M. Svoje doživetje lahko izberete znotraj iste črke (B-M) ne glede na barvo doživetja. Brezplačno lahko namreč prehajate znotraj istih cenovnih kategorij, označenih z isto črko. V kolikor želite bon izkoristiti v drugi kategoriji z drugo oznako ali črko, bo v nekaterih primerih potrebno doplačilo.
Za zamenjavo nas pokličite ali pošljite e-pošto, navedite barvo in oznako ter želeno zamenjavo.
Kaj storiti, če je datum veljavnosti kartice potekel?
Darilni paketi in vrednostne kartice iz programov SelectBox, SXP1 in SuperCard/SuperCard imajo rok veljavnosti, ki je označen na embalaži. Darilne kartice SuperCard in StarCard veljajo 90 dni od nakupa z možnostjo brezplačnega podaljšanja do največ 2 leti. Enkratna doživetja (SXP1) imajo rok veljavnosti 2 leti brez možnosti podaljšanja. Darilne pakete SelectBox, ki jim je potekel rok 2 let, je možno podaljšati proti plačilu 10 EUR. Za podaljšanje je potrebno na e-mail naslov [email protected] posredovati podatke darilne kartice s pripisom »za podaljšanje«. Po prejemu podatkov vam pošljemo predračun za podaljšanje paketa. Po prejemu plačila se vam paket avtomatično podaljša za obdobje 90 dneh, z možnostjo brezplačnega podaljšanja do največ 2 leti. V primeru podaljšanja SelectBox paketa s staro ceno se zaračuna še razlika v ceni med starimi in novim paketom. Zamenjava darilnega paketa se izvrši na način, da uporabnik pošlje paket (kartico) na naslov organizatorja, ki je objavljen na spletni strani in v teh splošnih pravilih. V dopisu, priloženem kartici se zapiše katero zamenjavo želi narediti. Po dostavni službi se uporabniku pošlje nova kartica, ob prevzemu pa doplača razlika v ceni med staro in novo kartico (darilnim paketom). Menjave se lahko delajo le znotraj enakega programa. Razlike za zamenjavo za izbrani cenejši paket ne vračamo. Zamenjava se lahko opravi v roku sedmih dni od prejema pošiljke in je možna le, če je artikel na zalogi. Boni ne smejo biti poškodovani, izkoriščeni ali neveljavni.
Kdaj se kartica aktivira in kako lahko preverim veljavnost?
Vse kartice so zaščitene s S-pay tehnologijo, kar pomeni, da se kartice aktivirajo šele ob nakupu na blagajni ali ob aktivaciji v našem centru.
Veljavnost kartic je v primeru SelectBox programa 90 dni od dneva nakupa z možnostjo brezplačnega podaljšanja do največ 2 leti, v primeru SuperCarda pa je različna, saj jo določa ponudnik. Roki veljavnosti so določeni na hrbtni strani embalaže kartic, podatek pa najdete tudi v naši spletni trgovini.
Veljavnost kartice preverite enostavno tako, da obiščete spletno stran www.selectbox.si in se v zavihku Aktivacija kartice registrirate, vpišete rezervacijsko kodo kartice ali kodo na hrbtni strani ovitka embalaže paketov. Po potrditvi boste na vpisani email prejeli datum veljavnosti kartice.